הזעת יתר בבית השחי מחיר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

הזעת יתר בבית השחי מחירהזעת יתר בבית השחי יכולה לגרום לבושה רבה, כולנו סובלים מזיעה, אבל זיעת יתר באה לידי ביטוי במצבים שאינם אופייניים לזיעה "נורמלית". זיעה היא מנגנון חיוני לגוף שלנו אשר מונע חימום יתר, אך במצבים מסוימים המנגנון לא עובד בצורה תקינה. זיעה בבית השחי ובכללי הזעת יתר נובעת מגורמים שונים: פעילות אינטנסיבית, חום, לחץ, זיהום, תסמינים של מחלות שונות. יש דרכים להתמודד עם הזעת יתר בבית השחי באמצעות טיפולים תרופתיים, פדים, חולצות מיוחדות ואף טיפולים כירורגיים. 

 

מהי הזעת יתר?

לפני שנעסוק בנושא של הזעת יתר בבית השחי מחיר, יש להבדיל בין זיעה נורמטיבית ובין הזעת יתר. כפי שציינו, זיעה היא דבר נפוץ ומוכר אך במצבים מסוימים זיעה יכולה להפוך למטרד. כ-3% עד 10% מהאוכלוסייה סובלים מהזעת יתר שמופיעה בדרך כלל בבית השחי או באזור מסוים אחר. הזעת יתר מופיעה במצבי לחץ וגם במקרים בהם הסובל נמצא במקום ממוזג. יש סיבות שונות המעידות על הזעת יתר בבית השחי ודרכי הטיפולים משתנים בהתאם. הזעת יתר היא ע"י הפרשה של בלוטות הזיעה, בלוטות הזיעה מפרישות נוזלים שמטרתם לצנן את הגוף. למרות הדעה הרווחת, הזיעה היא לא המקור לריח רע, אלא המאכלים שאתם אוכלים משפיעים על ריח הזיעה. הזעת יתר היא כאשר מנגנון לקירור הגוף עובד בצורה לא תקינה ואף משבש לנו את אורח החיים. הזעת יתר יכולה לפגוע בסיטואציות חברתיות, במציאת בן או בת זוג ואף גורמת לכינוס עצמי והימנעות ממפגשים חברתיים.

הזעת יתר בבית השחי מחיר – טיפולים

  • יונטופורזיס – יונטופורזיס הוא טיפול וותיק הנמצא בשימוש ועם הצלחה גבוהה כבר כמה עשורים, גם בקרב ילדים. במהלך הטיפול הסובל טובל את האזור הבעייתי באמבט מים בו מועברים זרמים חשמליים חלשים אשר מייבשים את בלוטות הזיעה. יש לחזור על הטיפול כמה פעמים בשבועות הראשונים ולאחר מכן, יש לחזור על הטיפול אחת לכמה שבועות בהתאם לתוצאות. את המכשיר ניתן לקנות עם מרשם רופא, המכשיר אינו מתאים לנשים הרות, לחולי אפילפסיה או בעלי הפרעות בקצב לב. 
  • תוצאות – כדי לראות תוצאות מספקות יש להתמיד בטיפול לפי הוראות הרופא. משך זמן הטיפול הוא כ-20 דקות בכל פעם ויש לבצע את הטיפול בהתאם להוראות הרופא ובהתאם להתקדמות בתוצאות. תוצאות ניכרות כבר אפשר לראות מספר שבועות לאחר תחילת הטיפול. 
  • מחיר – המחיר הוא בין 2,200 ש"ח ועד כ-2,800 ש"ח.

 

  • הזרקת בוטוקס – את הבוטוקס אנחנו מכירים בתחומים שונים של רפואה, אך בוטוקס נמצא בשימוש נגד הזעת יתר בבית השחי. אופן הפעולה של ההזרקה גורמת לחסימת קצות העצבים ושיתוק שרירים קטנים בסמוך לבלוטות הזיעה. כתוצאה מכך תהיה ירידה ניכרת של הפרשה זיעה. בדרך כלל מדובר על טיפול חד פעמי שאורך כחצי שעה. יש לבצע את הטיפול אחת לארבעה חודשים עד חצי שנה.
  • תוצאות – היתרון הגדול של הזרקת בוטוקס הוא שהתוצאות הן מיידיות. עבור טיפול הזעת יתר בבית שחי מחיר המשתנה בהתאם לטיפול ויש לקחת בחשבון שבגלל שהתוצאה של הזרקת בוטוקס כל כך יעילה ומיידית, המחיר יהיה בהתאם. 
  • מחיר – המחיר של הזרקת בוטוקס הוא כ-2,900 ש"ח עד 3,500 ש"ח לטיפול בודד – יש לבצע את הטיפול בין פעמיים לשלוש בשנה.

 

  • כריתת בלוטות זיעה בבית השחי – בניתוח זה מתרחש ניתוק של קשרים עצביים מבלוטות הזיעה. עקב כך, בלוטות הזיעה עובדות בצורה נמוכה יותר והתוצאה היא הפחתה בהפרשת הזיעה כמעט לחלוטין ברוב המקרים. ניתוח זה פחות נפוץ היום מכיוון שיש אלטרנטיבות אחרות שלא משאירות צלקות לאחר מכן. בניתוח כירורגי זה מתבצע חתך רחב של באזור בית השחי. 
  • תוצאות – התוצאות יכולות להיות מספקות, אך תופעות הלוואי של הניתוח גורמות למטופל לחוש חוסר נוחות ובושה לעיתים. הניתוח יכול להשאיר צלקת אחריו ברוב המקרים, משך זמן הריפוי הוא ארוך ויש הגבלה תנועתית כמה שבועות לאחר הניתוח. 
  • מחיר – מחיר כריתת בלוטות זיעה בבית שחי הינו במחיר של כ-6,000 ש"ח במקומות מקצועיים. עדיין תוכלו למצוא עבור הזעת יתר בבית השחי מחיר נמוך יותר ותוצאה טובה מאשר זאת מבחינה אסתטית.  

 

  • לייזר – טיפול זה הוא מאוד נפוץ בעשור האחרון. היתרון המהותי של הטיפול הזה הוא שלא מדובר על ניתוח כירורגי שפוגע בעור, אלא כל התהליך מתבצע ללא חתך בודד. הטיפול מתבצע באמצעות לייזר על שכבות העור בקרב בלוטות הזיעה. אנרגיית הלייזר ממיסות את בלוטות הזיעה מבלי לפגוע בעור או בשומן הפנימי. משך זמן הטיפול הוא כ-20 דקות ונדרשים מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאה הרצויה. 
  • תוצאות – התוצאות בהחלט מרשימות, שיעור ההצלחה עומד על כ-80%, אך גם כאן נדרשת התמדה. עם זאת, יש להתמיד בסדרת הטיפולים. 
  • מחיר – המחיר עבור כל הטיפולים ינוע בין 1,200 ש"ח ועד 5,000 ש"ח. כמות הטיפולים משתנה בהתאם למטופל והתוצאות במשך התהליך.

 

  • שאיבת בלוטות זיעה – שאיבת בלוטות זיעה הוא ניתוח כירורגי ואינו פולשני כמו ניתוחים אחרים. אחוזי ההצלחה של ניתוח זה עומדים בשיעור של כ-90 אחוז. במהלך הניתוח יהיו מספר חתכים באזור החזה, לחתכים אלו מכניס המנתח צינורית דקיקה ובעזרה שואבים את בלוטות הזיעה הזעירות שנמצאות ברקמה התת עורית. משך זמן הניתוח הוא כשעה, יש להקשיב להוראות שלאחר הניתוח, מה מותר לעשות ומה אסור לעשות.
  • תוצאות – התוצאות כפי שציינו באחוזי הצלחה מאוד גבוהים. עם זאת, לעיתים יש תופעות לוואי שיכולות לגרום לחזרה של הזעת יתר במיקומים אחרים בגוף. עם זאת, רוב המטופלים אינם חווים זאת וכאשר סיטואציה כזאת מתרחשת אנחנו ממליצים גם לשקול טיפול בחרדות ובלחצים שיכול למתן את התופעה.
  • מחיר – המחיר עבור הניתוח נע בין 4,000 ש"ח ועד כ-5,500 ש"ח.

הזעת יתר בבית השחי מחיר – החלמה 

אחרי שהבנו את מרבית הטיפולים, מה קורה בימים שלאחר הניתוח או הטיפולים השונים? ברוב המקרים כאשר לא מדובר על טיפולים כירורגיים ייקח מעט יותר זמן עד לקבלת התוצאה הרצויה. יש להיוועץ על רופא ולקבל מרשם עבור משחות ייעודיות לטיפול בזיהומים במקרה של ניתוח. מומלץ להימנע מפעילות גופנית במשך שבועיים לאחר הניתוחים. לאחר טיפול לייזר מומלץ שלא להיחשף ללייזר, גם לא לפני הטיפול וגם לא לאחריו. כמו כן, יש לשמור על היגיינת האזור ולשטוף היטב ובעדינות את האזור כשבועיים לאחר הטיפול.

 

הזעת יתר בבית השחי מחיר – טיפולים אלטרנטיביים

עבור הזעת יתר בבית השחי מחיר המשתנה בהתאם לסוג הטיפול. רוב הטיפולים הכירורגיים ינועו בין 1,200 ש"ח ועד כ-6,000 ש"ח. אם אתם חוששים לבחור בטיפולים כירורגיים, תוכלו לנסות טרם לכך טיפולים תרופתיים או שינוי באורח החיים. לעיתים מה שגורם להזעת יתר יכול לנבוע מאוכל שאתם אוכלים, תרופות שאתם נוטלים, דאודורנט שלא מתאים לכם ועוד. יש תכשירים ייחודיים אשר מטרתם למנוע הזעת יתר ולעיתים הם יכולים לעשות את העבודה. במקרים רבים התכשירים עושים את העבודה לזמן מוגבל עד שהגוף מפתח התנגדות לתכשירים אלו וכתוצאה מכך לא עובד. 

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ