ניתוח הזעת יתר ברגליים מחיר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ניתוח הזעת יתר ברגליים מחירהזעת יתר ברגליים נובעת ממספר דברים, גנטיקה, התנהלות לא תקינה ועוד. הזעת יתר ברגליים אשר לא מטופלת יכולה להוביל לזיהומים שונים, פטרת ציפורניים שעשויה להקרין לעור ודימוי עצמי נמוך. יש להבדיל בין הזעה לגיטימית ובין הזעת יתר ברגליים שהיא כרונית ובדרגה חמורה יותר. הזעה רגילה באה לידי ביטוי כאשר הגוף רוצה לצנן את עצמו, המנגנון למעשה מגן עלינו. הזעת יתר מתרחשת גם כאשר אין צורך בצינון הגוף, מערכת העצבים מקבלת אותות לא נכונים ובכך בלוטות הזיעה עובדות יתר על המידה. 

 

מהי הזעת יתר?

הזעת יתר היא הפרשה של נוזל מבלוטות הזיעה, תפקידן של בלוטות הזיעה הוא לצנן את הגוף. קיימות דרגות שונות של הזעה: 

  • הזעה סטנדרטית – הזעת סטנדרטית מופיעה באזורי בית השחי, לרוב היא אינה גלויה לעין וקיימת בכמויות קטנות שאינן גורמות לכתמי זיעה על החולצה. יש השלכות לרמת הזיעה הסטנדרטית כמו פעילות, עונות השנה ועוד.
  • הזעה נסבלת – הזעה נסבלת מתרחשת בזמן מאמץ, הזעה זו היא בהפרשה גבוהה של זיעה והיא נועדה כדי לצנן את הגוף שלנו כשיש עומס חום עליו.
  • הזעת יתר – הזעת יתר היא הזעה שמתרחשת בכל זמן, מקום ומפריעה לתפקוד יומיומי. הזיעה יכולה להופיע גם במזגן, גם בחורף. הזיעה נפוצה בבתי שחי, כפות ידיים, רגליים ועוד. 

זיעה בזמן מאמץ יכולה להפריע לניהול אורח חיים תקין, במיוחד אם הזיעה מגיעה גם תחת מאמץ קטן. ובכל זאת, יש הבדל בין הזעה במאמץ לבין הזעת יתר. זיעה בעת מאמץ יכולה לעיתים להיות מבולבלת עם הזעת יתר ולכן מומלץ להגיע לאבחון. הזעת יתר יכולה להצביע על גורמים שונים, שמנגנון הגוף שלנו קורה לעזרה בשביל בעיה אחרת, במיוחד אם הזיעה צצה משום מקום. לרוב מדובר על "בעיה" תורשתית או הזעה הנובעת מסיבות נפשיות. אין באמת דרך לגלות את הסיבה להופעתה של הזעת יתר, אבל כן יש דרכים להתמודד איתה. הזעת יתר יכולה להופיע כל יום, פעם בשבוע, פעמיים בשבוע ובתדירות קבועה. יש מקרים בהם מופיעה הזעת יתר באופן חד פעמי, כאשר הזעת יתר מופיעה למעלה מחצי שנה יש לגשת לטיפול רפואי.

 

ניתוח הזעת יתר ברגליים מחיר – מה זה?

הזעת יתר ברגליים יכולה להופיע באזור בין הירך לשוק הרגל, אך יותר נפוצה בכפות הרגליים. אמנם נדמה כי הזעת יתר בכפות הרגליים מהווה בעיה פשוטה יותר מאשר הזעת יתר בבית שחי או בכפות הידיים. הבעיה העיקרית של הזעת יתר ברגליים היא שמדובר על מקום סגור, וכאשר מופיעה הזעת יתר היא יכולה להוביל להשלכות רפואיות שונות בכף הרגל שעלולות להקרין לחלקים אחרים בגוף. כאשר הרגל שלנו נמצאת במקום לח ולא מאוורור לאורך זמן רב לרוב יתפתח אצלנו זיהום, פטרת הציפורניים. פטרת ציפורניים יכולה לגרום למבוכה רבה, בדומה להזעת יתר. לכן, כאשר אתם חווים הזעת יתר גשו לאבחון, בחנו את האפשרויות העומדות לרשותכם ולאחר מכן תוכלו לקבל את הטיפול הנכון ולמנוע זיהומים ודלקות שונות באזור. 

 

למה גורמת הזעת יתר ברגליים?

הזעת יתר ברגליים גורמת לדלקות וזיהומים, אך מבעד לכך יש עוד השלכות שיכולות לפגוע באורח החיים של הסובל. הזעת יתר ברגליים יכולה להוביל להשלכות מנטליות שיגרמו לסובל להתקלח מספר פעמים ביום, להחליף גרביים, להימנע מללכת עם כפות רגליים חשופות, הזעת יתר יכולה להיות בליווי של ריח לא נעים שגורם לבושה, כאשר הזיעה מופיעה באזור הירכיים הסובל יחליף מכנסיים במשך היום, יאמץ סגנון לבוש רחב ועוד. הזעת יתר ברגליים יכולה להופיע במספר אזורים כאשר לכל אזור יש השלכות אחרות, סיטואציות מלחיצות או מחשבה על הזעת היתר שעלולה להופיע רק גורמת ללחץ יתר. אנשים רבים נמנעים מזוגיות, ממגע גופני ומתקשורת חברתית עקב הזעת יתר.

הזעת יתר יכולה להופיע בגילאים שונים, גם בקרב ילדים. יש אחוז לא מבוטל של סובלים מהזעת יתר שיש במשפחה שלכם קשר גנטי לאדם נוסף שסובל מהזעת יתר. הגורם העיקרי והידוע להופעת הזעת יתר הוא כשל או גירוי יתר של מערכת העצבים. לרוב הזעת יתר תופיע עד גיל 50, כאשר דווקא הגילאים הצעירים מאופיינים יותר עם הזעת יתר. 

 

ניתוח הזעת יתר ברגליים מחיר – איך מתבצע הניתוח?

הניתוח הזעת יתר ברגליים הוא ניתוח אשר מתבצע בהרדמה מלאה. הניתוח הוא אינו מורכב יחסית ואורך כשעה. תהליך הניתוח הוא על ידי ביצוע שני חתכים צעירים בבית השחי של המטופל, אל חתכים אלו מוחדרים שני צינורות עם מצלמה ומכשיר ייעודי לחיתוך מערכת העצבים במקום הרלוונטי. לאחר ביצוע המלאכה ניתן לסגור את החתכים באמצעות תפרים, המטופל נשאר באשפוז כ-24 שעות בערך. היתרון של טיפול זה הוא שכבר מיד לאחר הניתוח ניתן לראות תוצאות בשטח ואין צורך להשתמש בתכשירים שונים. המטופל נמצא במעקב של המכון במשך כשנתיים כדי לראות שלא נגרמים שינויים. אחוזי ההצלחה של ניתוח הזעת יתר ברגליים הם גבוהים ועומדים על מעל 90% ללא תופעות לוואי. קיימת תופעת לוואי אחת בשכיחות של כ-2% מסך המנותחים והיא הזעת יתר מפצה. הזעת יתר מפצה היא הזעת יתר במוקד אחר לאחר הניתוח, לרוב יהיה מדובר על הפנים, ישבן ועוד. 

 

כמה זה עולה ניתוח הזעת יתר ברגליים?

הצעת המחיר אותה אתם מקבלים צריכה לכלול את כל הבדיקות הטרומיות לניתוח וגם כולל הבדיקות שלאחר הניתוח. הבדיקות כוללות ספירת דם, ייעוץ מומחה, צילומי חזה, א.ק.ג מעל גיל 40 ועוד. המחיר כולל גם את האשפוז. טווח המחירים נע בין 2,500 ש"ח ועד כ-6,500 ש"ח. 

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ