ניתוח הזעת יתר בידיים מחיר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ניתוח הזעת יתר בידיים מחירהזעת יתר בידיים היא הזעה שקשה להתמודד איתה בהשוואה להזעות אחרות. כפות הידיים הן חשופות, אי אפשר להסתיר אותן תחת בגדים, במיוחד בקיץ. הזעת יתר יכולה להופיע עקב מאמץ וגם ללא שום פעילות קיצונית מצידכם. עד היום לא ניתן להצביע על גורם מדויק אשר הוביל להזעת יתר בידיים, ההשערות הן על בסיס גנטיקה, מצב נפשי ועוד. מי שסובל מהזעת יתר בידיים חווה מצבים לא פשוטים ואף רובם נמנעים מסיטואציות חברתיות ומגע פיזי. קיימים טיפולים שונים אשר יכולים לסייע לכם להתגבר על הזעת יתר בידיים.

 

האם ניתוח מתאים לכל אחד?

עבור ניתוח הזעת יתר בידיים מחיר המשתנה בהתאם למורכבות הטיפול, לרוב המחירים משתנים גם בהתאם למכון בו אתם עוברים את הניתוח. הניתוח מתאים למי שסובל מהזעת יתר מאובחנת ולרוב רצוי להשתמש בתכשירים שונים למניעת הזעת יתר לפני שמגיעים לניתוח. אנשים הסובלים מעודף משקל, בעלי מחלות קשות, סוכרת ועוד מחלות שונות אינם כשירים לעבור את הניתוח. לכן, טרם הניתוח מגיע המטופל לאבחון מקיף כדי לוודא האם הוא כשיר לכך. לרוב המוצא האחרון הוא ניתוח, בכל סוג של טיפול אנחנו רוצים להימנע מהתערבות כירורגית אבל לעיתים לא ניתן למצוא מנוס מכך. לפניכם כל הטיפולים הרלוונטים להזעת יתר בידיים:

  1. טיפול בזרם חשמלי – טיפול בזרם חשמלי הוא יעיל בכפות הידיים וכפות הרגליים. טיפול זה מבוצע על ידי מילוי של גיגית במים, הנחת הידיים במים ודרך המים מועבר זרם חשמלי באמצעות מכשיר ייעודי. התפקיד של הזרם החשמלי הוא לחסום זמנית את בלוטות הזיעה. הטיפול אינו מלווה בכאבים, אך גם עלול לגרום לגירוי של העור באופן קל ולזמן קצר. משך זמן הטיפול נע בין 15 דקות לכ-25 דקות או בהתאם להמלצת הרופא. יש לבצע את הטיפול לפחות פעמיים בשבוע עד לשיפור, לאחר שבועיים ניתן להפחית את כמות הטיפולים השבועית עד לרמה של טיפול אחד לחודש.  
  2. בוטוקס – הזרקת בוטוקס הוא תהליך בו מוזרק חלבון לאזור הנדרש, והשפעות החלבון הוא חסימה של אותות המוח להפקת זיעה. בהתאם לאזור המטופל יבחרו מספר הזריקות, משך זמן הטיפול הוא כחצי שעה. הטיפול בבוטוקס אמנם נחשב ליעיל מאוד אך תקף למשך ארבעה חודשים עד שמונה חודשים, לאחר מכן יש לחזור על הטיפול. עלות טיפול בודד הוא בדרך כלל כ-1,700 ש"ח, במקומות מסוימים פחות ובמקומות מסוימים יותר. הזרקת בוטוקס נפוצה יותר בקרב הזעת יתר בבית השחי.
  3. טיפול טבעי – לעיתים מה שקורה לגוף שלנו הוא תסמין של ניהול אורח חיים לא בריא. טיפול בהזעת יתר באמצעות שינויים באורח החיים לרוב לא ימגרו את התופעה באופן מלא, אך עשויים להקל על הסימפטומים. ישנם גורמים טבעיים אשר יכולים להשפיע על החמרת ההזעה כמו אכילת מאכלים חריפים, שתייה מרובה של אלכוהול, לבישת בגדים צמודים ואטומים ועוד. קיימים תכשירים אשר יכולים לסייע לכם כמו דאודורנט היפואלרגני המכיל אנטי פרספירנט, שימוש בפדים כאשר מדובר על הזעת יתר בבית השחי ועוד.

קראו עוד: ממה נגרם הזעת יתר בידיים?

ניתוח הזעת יתר בידיים מחיר – תהליך הניתוח

  • לפני הניתוח – טרם הניתוח על המנותח להיכנס לאשפוז ולהיות בצום מוחלט יום לפני. בדרך כלל האשפוז הוא בשעות הבוקר המוקדמות כאשר המטופל נמצא בצום כבר מחצות. עוד לפני האשפוז עובר המטופל בדיקות רלוונטיות כדי לוודא שהוא כשיר לביצוע הניתוח. הבדיקות כוללות צילומי חזה, בדיקות דם, עבר רפואי, ספירת דם, תפקודי קרישה וא.ק.ג לאנשים מעל גיל 40. לאחר שהמטופל נמצא כשיר ניתן לקבוע לו יום לביצוע הניתוח שאורך כשעה. 
  • תהליך הניתוח – הניתוח מתבצע לאחר נמצא המנותח בצום מוחלט לפי השעות שהתבקש לכך. הניתוח נעשה תחת הרדמה כללית והוא מכונה ניתוח סימפטקטומיה. המטרה של הניתוח הוא לטפל לצמיתות בהזעת יתר בבית השחי, בפנים ובכפות הידיים. המנתח מבצע שני חתכים זעירים באזור בית השחי, אל החתכים מוחדרים שני צינורות אשר על אחד מהצינורות נמצאת מצלמה ומכשיר באמצעותו ניתן לנתק את מערכת העצבים המפעילה את בלוטות הזיעה. לאחר ניתוק מערכת העצבים מהאזור הרצוי ניתן לסגור באמצעות תפרים את החתכים. שיעור ההצלחה של הניתוח ללא תופעות לוואי עומד על למעלה מ-90%. 
  • לאחר הניתוח – התוצאות נראות מיד לאחר הניתוח או בעת שחרור המטופל. עם זאת, ניתן גם לזהות תופעות לוואי. תופעת הלוואי הנפוצה ביותר בקרב המנותחים היא הזעת יתר מפצה. הזעת יתר מפצה היא הופעה של הזעת יתר במקום אחר בגוף, כמו לדוגמא בטן, גב וכן הלאה. הזעת יתר מפצה יכולה להיעלם תוך פרק זמן קצר או להישאר לצמיתות. חשוב להבין, הופעתה של הזעת יתר אינה בעלת שכיחות גבוהה ונחשבת לנדירה יחסית. השחרור מתבצע כיום לאחר הניתוח ולאחר שעבר המנותח צילום חזה לביקורת. לאחר הניתוח יש להישאר במעקב במשך כשנתיים, תדירות הביקורות הן בהתאם להמלצות המומחים. יש לשמור על מנוחה במשך כמה ימים לפני שחוזרים לפעילות מלאה. 

ניתוח הזעת יתר בידיים מחיר – כמה זה עולה?

כפי שבוודאי הבנתם, המטרה היא לנתח רק כמוצא אחרון. ניתוח הזעת יתר בידיים אינו ניתוח מורכב, אך מבוצע בהרדמה כללית ואורך כשעה. עלויות הניתוח כוללות את כל הטיפולים הנלווים לניתוח, צילומים, אבחון של מומחה חזה, אשפוז ועוד. עלויות הניתוח משתנות בהתאם למקום בו אתם מבצעים את הניתוח. בעבר המחיר היה הרבה יותר גבוה, אך כיום טווח המחירים נע בין 3,000 ש"ח לכ-6,500 ש"ח. הצעה שלנו, העדיפו מקצועיות, אל תבחרו את המקום לפי מחיר. 

 

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ