בעיות בתפקוד המיני

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

בעיות בתפקוד המיני הופכות נפוצות יותר ככל שאנשים מתבגרים, ויכולות להיגרם ממגוון גורמים פיזיים, פסיכולוגיים ואורח חיים. אצל גברים, אלה עשויים לכלול רמות טסטוסטרון מופחתות עקב הזדקנות, מצבים כרוניים כגון סוכרת או מחלות לב וכלי דם, תרופות כגון תרופות נוגדות דיכאון או תרופות נוגדות חרדה, מתח או חרדה מהיכולת לבצע מינית, בעיות במערכות יחסים, או אלכוהול או סמים מוגזמים. להשתמש. אצל נשים, הסיבות השכיחות להפרעות בתפקוד המיני כוללות גיל המעבר או גיל המעבר, חוסר איזון הורמונלי כגון תת פעילות של בלוטת התריס או תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS), תרופות כגון גלולות למניעת הריון, תרופות אנטי פסיכוטיות ותרופות נוגדות דיכאון מסוימות, מתח וחרדה הקשורים לדימוי גוף או להערכה עצמית, בעיות ביחסים, וטראומה מינית בעבר. חשוב לזהות את הסיבות הבסיסיות לחוסר חשק או שביעות רצון של אדם ממין, שכן אפשרויות הטיפול משתנות בהתאם לגורם.

גם גישות פסיכולוגיות לטיפול בהפרעות בתפקוד המיני יכולות להיות יעילות

אלה עשויים לכלול ייעוץ או טיפול מיני עם מטפל המנוסה בעבודה עם זוגות סביב סוגיות של אינטימיות ומיניות. מטפל יכול לעזור לחשוף את הסיבות הבסיסיות לבעיות בתפקוד המיני, כגון דיכאון, חרדה או בעיות ביחסים. במקרים מסוימים, תרופות המשמשות לטיפול במצבים פסיכיאטריים עשויות להועיל גם בטיפול בהפרעות בתפקוד המיני. חשוב לציין שלא כל הבעיות המיניות ניתנות לטיפול באמצעות תרופות או פסיכותרפיה בלבד; שילוב של השניים הוא לרוב היעיל ביותר. ייתכן שייקח קצת זמן למצוא את השילוב הנכון של טיפולים, אבל כדאי לטפל בבעיות בתפקוד המיני; בעזרת העזרה והתמיכה הנכונים, ניתן לבצע שיפורים מתמשכים בתפקוד המיני. חשוב גם לבקש עזרה אם צורה כלשהי של הפרעה בתפקוד המיני נמשכת או אם היא מפריעה לאיכות החיים של אדם. איש מקצוע בתחום בריאות הנפש או מטפל מיני יכול לעזור לאדם לזהות את הסיבות הבסיסיות לתפקוד המיני שלו, כמו גם להמליץ ​​על טיפול. חשוב לזכור שכל אחד הוא שונה, ומה שעובד עבור אדם אחד אולי לא יעבוד עבור אחר; עדיף להתאזר בסבלנות ולבחון את כל האפשרויות הזמינות לפני קבלת החלטה כיצד לטפל במצב בצורה הטובה ביותר.

שינויים באורח החיים עשויים להיות כל מה שצריך כדי לשפר את התפקוד המיני

לדוגמה, ביצוע שינויים תזונתיים והגברת פעילות גופנית יכולים להשפיע לטובה על הביצועים המיניים. בנוסף, טכניקות הפגת מתחים כמו מדיטציה ונשימות עמוקות יכולות לעזור להפחית חרדה ולשפר את איכות החיים הכללית. בנוסף לגורמים רפואיים ופסיכולוגיים להפרעות בתפקוד המיני, גורמי אורח חיים יכולים לתרום גם לקשיים של אדם בפעילות מינית. לדוגמה, שימוש בסמים וצריכת אלכוהול עלולים להפריע לגירוי מיני ולביצועים. הרגלי אכילה לא בריאים, חוסר פעילות גופנית והגיינת שינה לקויה יכולים גם הם להשפיע לרעה על חיי המין של אדם. שינויים אחרים באורח החיים שעשויים לעזור לשפר את הביצועים המיניים כוללים הפסקת עישון, הפחתת רמות הלחץ, פעילות גופנית סדירה, שתיית פחות אלכוהול ואכילת מזונות מזין יותר. טיפולים פיזיים לבעיות בתפקוד המיני כוללים תרופות, כגון ויאגרה (סילדנפיל), סיאליס (טדלפיל) ולוויטרה (ורדנפיל), המשמשות לטיפול בהפרעות זיקפה. תרופות אלו יכולות לעזור בזרימת הדם לפין ולשפר זקפה אצל חלק מהגברים. טיפולים אחרים לבעיות בתפקוד המיני כוללים טיפול הורמונלי, הזרקות לפין, משאבות ואקום ותרגילי שרירי רצפת האגן. למידע נוסף לחצו כאן

 

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ