מטפלים בהזעת יתר עם לייזר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

לייזר להזעת יתרהזיעה מהווה את וסת הטמפרטורה של הגוף. מבחינה רפואית, הזעת יתר נגרמת בשל בלוטות זיעה מוגדלות.

במקרים חמורים, הזעה משמעותית גוברת על הדרישות הנורמאליות של הגוף לקירור, ועלולה לגרום למבוכה, חוסר נוחות, לחץ, שיבוש היבטי האישיות, הפרעה בחיים מבחינת קריירה ופעילויות פנאי, הפרעה במערכות יחסים, מניעת רווחה רגשית והערכה עצמית נמוכה.

הזעת יתר משפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם, וקרוב לשלושים אחוזים מכלל האוכלוסייה סובלים מהתופעה.בשל חוסר מודעות, למעלה מחמישים אחוז מהאנשים הסובלים מהבעיה, מעולם לא אובחנו או טופלו בעקבות תסמיניהם.

בלוטות השכבה העמוקה יותר של העור, הדרמיס, מייצרות את הזיעה. בלוטות הזיעה נמצאות בכל הגוף, אך פעילות בעיקר על המצח, בית השחי, כפות הידיים וכפות הרגליים. לטענת מומחים, מקרי הזעת יתר עשויים להיגרם בשל בעיות פסיכולוגיות, מצבי לחץ או עצבנות מוגברת. למרות זאת, לעיתים קרובות, אנשים הסובלים מהזעת יתר, אינם ניגשים לקבלת טיפול בשל בושה, תסכול ומבוכה.

טיפול לייזר להזעת יתר

טכניקה כירורגית קוסמטית חדשה, זמינה כעת לטיפול בהזעת יתר. לייזר להזעת יתר, אשר אושר על ידי ה-FDA, מספק שיפור של עד תשעים אחוז לאנשים הסובלים מהזעת יתר. הטיפול צורב את בלוטות הזעה ופוטר את המטופלים מהבעיה באופן תמידי.

שיטת הלייזר לטיפול בהזעת יתר, המבוצעת על ידי מערכת miraDry, מספקת אנרגיה אלקטרומגנטית מדויקת ומבוקרת לאזורים בהם "מתגוררות" בלוטות הזיעה. הלייזר המוקרן ישירות לגוף מבטל את בלוטות הזיעה, והן אינן מתחדשות. התוצאות היעילות של הטיפול נותרות באופן קבוע.

ההליך, אשר אינו פולשני, מבוצע בקליניקה פרטית בנוחות מרבית. הטיפול כרוך בזמן השבתה מועט, והמטופלים יכולים להמשיך בשגרת חייהם הרגילה כמעט מיד לאחר הטיפול. תכנית הטיפול המלאה כרוכה בשני הליכים נפרדים בפרק זמן של חודש ימים. מחקרים קליניים מצביעים על שיעור של שביעות רצון בקרב תשעים אחוז מהמטופלים.

כך מתבצע טיפול לייזר להזעת יתר

המטופל מקבל זריקת הרדמה מקומית, ולאחריה המנתח מבצע חתך בגודל של שני מילימטרים בבית השחי. סיב אופטי לייזר בעובי 1.75 מ"מ ממוקם בפתח החתך. עם החדרתו לעור, הסיב האופטי מועבר בעדינות ובאופן רציף לאורך בלוטות הזיעה. הלייזר הורס את רוב המרכיבים האחראים לייצור הזיעה.

האפקט התרמי של הלייזר מונע דימומים, נפיחות וחבורות. בסיום ההליך, מבוצע תפר והמקום נחבש. על המטופל לשמור את המקום נקי במשך יומיים.

יתרונות הטיפול בלייזר להזעת יתר

  • הטיפול מבוצע בהרדמה מקומית.
  • משך הטיפול הוא שעה.
  • הלייזר מונע דימום ושטפי דם.
  • הטיפול יעיל בקרב תשעים אחוז מהמקרים.
  • תקופת ההחלמה היא מינימאלית.

חסרון הטיפול בלייזר

החיסרון היחיד של לייזר להזעת יתר הוא תופעה של 'הזעה מפצה', כלומר, מצב אשר בו ההזעה נעלמת מהמקום המטופל, אך מופיעה באזורים אחרים כגון הרגליים, הידיים והגב

תופעה זו עלולה להיות מציקה יותר מהתופעה המקורית. על פי הדיווחים, מצב זה נגרם בקרב למעלה מחמישים אחוז מהמקרים.

יתרונות טיפול הלייזר לעומת טיפול בוטוקס

הגנה מפני הזעת יתר באמצעות בוטוקס, כרוה במפגשים קבועים אחת לחצי שנה, ובהתאם, מגבירה שיטה זו את העלויות.

טיפול לייזר להזעת יתר הוא מוחלט, היות והוא פותר את הבעיה בתוך טיפול אחד. במקרים מסוימים עשוי להידרש טיפול שני על מנת לשפר את התוצאות, לאחר שלושה חודשים מהטיפול הראשון.

ראו גם:

הזעת יתר לאחר טיפולי הסרת שיער בלייזר

PalmaDry – טיפול חדשני להזעת יתר בכפות הידיים

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ