פדים לבית השחי – מפסיקים הזעת יתר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

פדים לבית השחיזיעה ממוקדת בבית השחי הינה תופעה אשר מציקה לאנשים רבים. בעיית ההזעה המוגברת, אינה תלויה בתנאי מזג אוויר חמים באופן מיוחד, אלא מתרחשת בעיקר בתקופות לחץ, חרדה והתרגשות.

הסובלים מהזעת יתר בבית השחי, עלולים לחשוש כי חולצתם רטובה באופן תמידי, הם עלולים להימנע ממצבים חברתיים רבים אשר ידגישו את בעייתם, או לחוש רתיעה ובושה נוכח ריח הזיעה. אנשים אלה חשופים למגוון טיפולים אשר מנסים למנוע או לטפל בבעיה זו.

הזעת היתר יכולה להיות מטופלת ברמה הסימפטומטית בלבד, במטרה לייבש את האזור המזיע, או ברמה העמוקה יותר, המערבת פעולות פולשניות כירורגיות שונות, אשר מטרתן לנתק את העצבים מבלוטות הזיעה.

לרוב, הבחירה בטיפול זה או אחר ייעשה על פי חומרת הבעיה, ומידת הפרעתה למטופל בחיי היומיום. מעבר לכך, ייטה המטופל לבחור בשיטה בעלת יתרונות רבים ככל האפשר, ומינימום תופעות לוואי.

פדים לבית השחי סופגים את הזיעה ומונעים הותרת סימנים

פדים לבית השחי מתחברים לחלקים הרטובים בחולצה, וכך משמשים כפתרון יעיל לאנשים שחוששים מפני הותרת סימני זיעה על בגדיהם. פדים לבית השחי נדבקים לחולצה מצידם האחד, ומצידם השני, הינם רכים ונעימים למגע. באפשרותם גם למנוע את הריח הרע, הנגרם, פעמים רבות, מזיהום מקומי ומפירוק של גורמי הזיעה על ידי חיידקים הנמצאים במקום.

פדים לבית השחי זמינים במספר מידות סטנדרטיות (small, large, extra large), כאשר הם מיועדים לרמות זיעה שונות. בנוסף, היות והם דקים, הם אינם מורגשים, ויכולים להימצא תחת חולצות מכופתרות, צמודות או אף לבנות. פדים אלה מיוצרים כך שישמשו באופן חד פעמי, ויוכלו להיזרק לפח האשפה בגמר השימוש.

בצורה כזו, הם מאפשרים את שמירת ההיגיינה ההכרחית במיוחד לאזור זה. את הפדים אפשר לרכוש בבתי המרקחת, ללא כל מרשם מרופא או בדיקה מביכה מוקדמת. הם נקנים ונלבשים בדיסקרטיות אשר מקלה על הרגשת המשתמש.

יתרונות הפדים: פתרון יעיל וממוקד

הפדים דקים אך בעלי פסי הדבקה רחבים, כך שאינם נוטים לזוז ממקומם על גבי החולצה. הם בעלי כושר ספיגה גדול מחד, אך מסוגלים לשמור ולמנוע ריחות לא נעימים, מאידך. פתרון זה יכול להיות יעיל במיוחד לאנשים אשר מחויבים ללבוש חולצות ייצוגיות במהלך עבודתם.

החולצה שאינה מוכתמת לא בכתמי זיעה ולא בכתמי הדיאודורנט המלכלך, יכולה לשמש במהלך יום שלם ללא חשש. ישנם פדים לבית השחי, המיוצרים גם לחולצות ללא שרוולים, כך שהם מתחברים באמצעות קשירה, לאמת היד. חסרונה של שיטה זו היא בעצם יכולתה הממוקדת לפתור את הסימפטומים אך לא את מקור הבעיה. למרות שגורמיה של ההזעה הממוקדת, אינם ידועים די צורכם, נראה כי יש לבעיה זו בסיס תורשתי חזק.

מגוון שיטות טיפול פולשניות וחודרניות מצליחות אף הן לפתור את הבעיה. חסרונם הגדול הוא תופעות הלוואי מהם עלולים לסבול המטופלים. אלה יכולים לנוע בין כאב והזעה מפצה במקומות אחרים בגוף (כמו למשל לאחר ניתוח), טיפול יקר אך זמני (כמו במקרה של הזרקות בוטוקס), או הצורך בהתמדה עקבית (כמו בטיפול במכשירים המבוססים על זרם חשמלי).

פדים לבית השחי יכולים להיות מיועדים הן לאנשים הסובלים מהזעת יתר, והן לאנשים אשר אינם מוגדרים כסובלים מהתופעה, אולם הם חוששים ממקרים מביכים וחוסר שליטה.

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ