טיפול מהיר ויעיל להזעת יתר – Miradry

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

Miradryהזעת יתר היא תופעה שעלולה לגרום לאי נוחות רבה לאלו הסובלים ממנה. אמנם אין מדובר ב"מחלה", אך מדובר בבעיה. אנשים הסובלים מהתופעה בדרגות הקשות מדווחים על פגיעה באיכות החיים, ועל מבוכה במצבים חברתיים.

קיימים טיפולים שונים להפחתת הזעת היתר: שינוי תזונה, טיפול פסיכולוגי וטיפולים טבעיים.

אחת השיטות החדישות לטיפול בבעיה היא שיטה חדשנית הנקראת miradry. השיטה משתמשת במכשור טכנולוגי מתקדם אשר אמור להפחית את הזעת היתר במידה ניכרת.

הבעיה עלולה לגרום לצמצום ופגיעה בחיי החברה, בקושי במציאת בן או בת זוג, קושי בחיפוש ומציאת עבודה, פגיעה בדימוי ובביטחון העצמי ועוד.

Miradry פתרון חדשני לטיפול בבעיית הזעת היתר

Miradry הוא טיפול חדשני שקיבל רק לאחרונה (שנת 2012) את אישורו של מנהל התרופות האמריקאי לשימוש בקרב הציבור הרחב. הטיפול מבוצע במכונים של קוסמטיקה רפואית אשר התמחו בשיטה חדשנית זו, ומתבצע במשך כמה ביקורים של המטופל בקליניקה.

במסגרת הטיפול מורדם בית השחי על ידי אלחוש מקומי. לאחר מכן נעשה שימוש במכשיר מיוחד השולח אל האזור גלי מיקרו. אנרגיה זו מסייעת בהמסה של כ-33,000 בלוטות זיעה לטיפול. לדברי החברה המייצרת את המכשיר Miramar Labs Inc., המכשיר מסייע בהפחתה של כ-82% מכמות הזיעה. המכשיר אינו מבטל לחלוטין את תופעת ההזעה אצל הסובלים מהבעיה, אולם הוא מצמצם אותה באופן משמעותי.

האם Miradry יכול לסייע גם להזעת יתר באיברים אחרים מעבר לבית השחי?

בשלב זה הטכנולוגיה של Miradry מסייעת רק לטיפול בהזעת יתר בבית השחי, אולם החברה עובדת על הרחבת השימוש במכשיר גם להזעת יתר בכפות הידיים והרגליים ובפנים.

הפיתוח כוון קודם כל להזעה בבית השחי משום שהיא השכיחה ביותר, ומשום שזה סוג ההזעה המלווה גם בריח חריף ולכן גורם למצוקה רבה יותר אצל הסובלים מהבעיה.

מה עולה מעדויות של אנשים שהתנסו בטיפול?

אנשים שהתנסו בטיפול מדווחים על שיפור ניכר באיכות החיים. מ', בחורה אמריקאית בשנות ה–20  לחייה דיווחה כי לפני הטיפול היא סבלה מאד מהבעיה. היא לא יכלה ללכת לקנות בגדים משום שהזיעה בתוך הבגדים אותם מדדה. היא נמנעה מלצאת לאירועים חברתיים עקב המבוכה שגרמה לה הזעת היתר.

היא אפילו לא הלכה למסיבת הסיום בתיכון מחשש שהזעת היתר תביך אותה ותקלקל את הערב. מבחינת ביגוד היא הגבילה את עצמה רק לביגוד בצבע שחור עליו הזיעה פחות בולטת, ונהגה ללבוש שכבות כדי לטשטש את הזיעה. לאחר הטיפו,ל מ' מדווחת על שינוי מן הקצה אל הקצה. היא יכולה ללבוש בגדים בצבעים שונים ללא חשש ואינה לובשת עוד שכבות שלא לצורך. היא מרגישה חופשייה לצאת למפגשים חברתיים ללא חשש.

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ