הפסקת הזעת יתר עם טיפול דיקור סיני

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

דיקור סיני והזעת יתרהזעת יתר היא מצב נפוץ יחסית, וטיפול באמצעות דיקור סיני יכול להקל על התופעה ולהפחית אותה. אנשים רבים סובלים מהזעת יתר, אשר יכולה להיות במוקדים ולהופיע באזורים ספציפיים בגוף או לחילופין כלל גופית.

ברוב המקרים לא קיימת סיבה רפואית להזעת היתר, ולאחר שנשללות כל הסיבות הרפואיות לתלונות על הזעה, ממליצים על שינוי אורח חיים כך שההזעה תופחת.

מטופלים רבים לא מצליחים להתמודד עם הבעיה, ולכן סובלים מאוד מפגיעה קשה באיכות החיים. במקרים כאלה, בהם לא אובחנה בעיה רפואית אך קשה לשלוט בהזעה, ניתן לפנות לדיקור סיני, אשר יכול לסייע להקלה על הבעיה.

דיקור סיני והזעת יתר: כלי מוצלח לטיפול בהזעת יתר

מטופלים רבים מדווחים על שיפור במצבם לאחר טיפולי דיקור סיני. טיפול זה משיג הצלחה בעיקר כאשר משולב עם שינויים באורח החיים הכוללים גם בין היתר שימוש בתכשירים טבעיים שמקורם ברפואה הסינית.

על פי תורת הרפואה הסינית, הזעת יתר מבטאת חוסר איזון בין מערכות שונות בגוף, ולכן נחשבת למשמעותית ביותר. ולכן, לטענת המטפלים בדיקור סיני, טיפול נכון יכול להקל באופן משמעותי על תופעת ההזעה ולמנוע טיפולים פולשניים יותר כמו ניתוח.

לפני שבוחרים בטיפול סיני יש לשלול בעיות רפואיות אחרות

ברוב המקרים, הזעת יתר מופיעה לאחר פעילות יתר של בלוטות הזיעה. בדרך כלל, בלוטות הזיעה אשר מעוצבבות על ידי מערכת העצבים מופעלות ביתר במצבי סטרס וחרדה הגורמים להפעלת המערכת הסימפטתית.

במקרים של הזעת יתר, בלוטות הזיעה מופעלות בצורה כזו גם ללא קשר להפעלה עצבית, ולכן נוצר מצב המפריע מאוד בחיי היום יום. בכל מקרה של תלונות על הזעת יתר, חשוב מאוד לשלול מצבים כמו פעילות יתר של בלוטת התריס, מחלות ממאירות, תסמונת גיל המעבר, השמנת יתר וחרדה. לאחר שנשללו האפשרויות "הקונבנציונליות", ניתן לפנות לטיפול בדיקור סיני ולסוגים נוספים של רפואה משלימה.

דיקור סיני והזעת יתר: מהלך הטיפול

מכיוון שעל פי הרפואה הסינית, הזעת יתר קשורה לחוסר הרמוניה בין מערכות בגוף, לפני תחילת הדיקור יבוצע תשאול קצר לגבי התלונות, אופי ההזעה ובעיות גופניות נוספות.

לאחר מכן, בהתאם לאבחנה יתחיל תהליך הדיקור בנקודות ספציפיות, במטרה לטפל בחוסר ההרמוניה ולהשיג שיפור במצב שיוביל להפחתת הזעה. יש לציין שהשיפור מושג רק לאחר סדרה של מספר טיפולים, ובמקרים מסויימים נדרשים המטופלים לחזור לסדרה נוספת.

סבלנות והתמדה יובילו לשיפור

בניגוד לניתוח או שימוש בתרופה, דיקור סיני לא משיג שיפור במצב באופן מיידי, אלא דורש מספר שבועות או אפילו חודשים עד השגת התוצאות. ולכן, נדרשת התמדה רבה מצד המטופלים, אשר נדרשים לעבור את הטיפול במשך זמן רב ולבצע את כל הנחיות המטפלים.דיקור סיני והזעת יתר

היות וקיים צורך בסדרת טיפולים ארוכה, דיקור סיני אינו מתאים לכל המטופלים, ובמידה ואין לכם מספיק סבלנות, או שחייכם עמוסים ולא תוכלו לפנות זמן לכך, יש לשקול דרך אחרת של רפואה משלימה. בנוסף, חשוב לזכור ששינוי באורח החיים חיוני על מנת להשיג שיפור במצב.

רוב המטפלים ברפואה הסינית ממליצים למטופלים שלהם לבצע תרגילי הרפיה, מדיטציה, יוגה, ודרכי הרגעה נוספות, על מנת להפחית את הסטרס ולסייע להקלה על הזעת היתר. כמו כן, שינוי תזונתי הכולל אכילת מזון בריא והימנעות מסוגי מזון שונים הגורמים להזעה חשוב גם כן, והיענות המטופל לשינויים האלה תורמת מאוד להצלחת הטיפול.

ומלבד זאת, בדומה לסוגי טיפול אחרים הקשר בין המטופל למטפל חשוב מאוד להצלחת הטיפול, וכאשר יש קשר טוב בין שני הצדדים סיכויי ההצלחה עולים.

קראו עוד על טיפולים טבעיים להזעת יתר:

טיפול נטורופתי טבעי להזעת יתר

טיפול הומואופתי להזעת יתר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ