טיפול בדייספורט להזעה מוגזמת

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

דייספורטהזעת יתר יכולה להיות תופעה גופנית לא נעימה כלל. הקיץ יכול להיות צרה בפני עצמה, עם הלחות הבלתי אפשרית שהוא כולל, אולם אם נוסיף על אלו הזעה מוגברת, או אז ניווכח כי מדובר בבעיה קשה מנשוא.

אולם, התפתחות תחומי הקוסמטיקה הביאה עמה פיתרון נהדר – דייספורט. דייספורט נחשב לחומר חדש בשכונה, אולם למעשה נעזרים בו עוד משנות השבעים של המאה הקודמת. למטופלים רבים המבקשים להעלים קמטים עם בוטולינום טוקסין, מציעים דייספורט במקום.

דבר זה אינו מקרי, שכן דייספורט נוצר מאותו חומר כמו הבוטוקס, ויכול לסייע לאותן בעיות וכמובן לבעיית זיעת היתר. אז מהו אותו דייספורט וכיצד מטפלים בו?

דייספורט – נעים להכיר

דייספורט ובוטוקס עשויים מאותו החומר, בוטולינום טוקסין A. חומר זה נמצא לראשונה בתחילת שנות העשרים, אולם רק בשנת 1978 נעשה בו שימוש רפואי בניתוחי פזילת עיניים. לאחר זמן מה, הוא חדר לתחום הקוסמטיקה וסייע בעיקר בהעלמת קמטים. לאחרונה, גילו את היתרונות שלו גם במקרים של הזעת יתר ובטיפול בכאב.

ההבדל העיקרי בין דייספורט לבין בוטוקס הוא הריכוז ברעלן. אם בבוטוקס יש יחידה אחת של הרעלן, אז בדייספורט יש שלוש יחידות. שני החומרים נוצרו במדינות שונות, כאשר לרוב, דייספורט מיוצר באנגליה ובצרפת, בעוד הבוטוקס מיוצר בדרך כלל בארצות הברית. במרבית המקרים, בוטוקס מסייע בעת העלמת קמטים ודייספורט מסייע בטיפול בהזעת יתר.

הגורמים העיקריים להזעת יתר

הזעת יתר יכולה להיווצר מגורמים רבים מספור. אין מדובר בהזעה מרובה תחת השמש הקופחת, אלא במצבים בהם הגוף מזיע באופן מוגבר יותר ממה שהוא צריך בשל בעיה בבלוטות הזיעה.

במידה ומדובר בהזעת יתר כללית, בכל הגוף, הגורמים לכך יכולים להיות מחלות שונות, תופעות של גיל המעבר, תופעות לוואי של תרופות למיניהן, בעיות בבלוטת התריס, עודף משקל ועוד. אך הזעת יתר ממוקדת מתרחשת באיברים מסוימים, בדרך כלל בידיים, ברגליים ובבתי השחי, ולרוב נגרמת עקב בעיה נקודתית יותר בבלוטות הזיעה. לרוב, טיפול בדייספורט יכול לסייע בעיקר בעת הזעת יתר ממוקדת.

טיפול בדייספורט: ההליך קצר וההשפעה ארוכה

טיפולי דייספורט נמשכים מעט זמן, עד עשרים דקות. במהלכם, המטפל מרדים את המקום המטופל, לרוב עם קרם מיוחד לכך. לאחר מכן, המטפל מזריק את הדייספורט מספר פעמים, בהתאם לגודל האזור. הטיפול עצמו יכול להיות מכאיב במקצת ולגרום לאי-נוחות. הטיפול מחזיק מעמד למשך עשרה חודשים בממוצע, כשלאחר מכן יש לחזור עליו.כלי ניתוח

בדומה בכל טיפול אחר, עלולות להיווצר אי-אילו תופעות לוואי. ראשית, יכולים להיות אדמומיות וגירוי באזור המטופל. שנית, כיומיים לאחר הטיפול, עלולים לחוש בחילות, כאבי ראש וחולשה. כמו כן, עלולה להיווצר תופעת "הזעה מפצה", בה הזיעה שמוגרה ממקום אחד, עוברת למקום אחר ומופיעה בו באופן מוגבר יותר.

אך זוהי תופעת לוואי נדירה שחולפת תוך זמן קצר. ביום הטיפול כדאי שלא לשפשף את האזורים המטופלים או לגרד אותם. בנוסף, מומלץ שלא לשתות יין, לבצע פעילות גופנית כלשהי או להיחשף לחום. בנוסף לכך, חשוב לציין כי הזרקת דייספורט, כמו גם הזרקת בוטוקס, אסורה על חולי ניוון שרירים או בעלי בעיות נוירולוגיות אחרות, וכן הן אסורות על נשים בהיריון או נשים שמניקות.

לסיכום, ניתן לראות כי דייספורט יכול לסייע רבות בבעיות של הזעה מוגברת ולמנוע מכם את הצורך בניתוחים או במריחה חוזרת ונשנית של קרמים למיניהם.

עם זאת, מוטב לבחון כראוי את המטפלים השונים ולבדוק כי הם אכן מוסמכים ומיומנים בסוג טיפול זה.

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ