טיפולי בוטוקס להפסקת הזעת היתר

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

טיפולי בוטוקס להפסקת הזעת היתרכיום, בוטוקס ידוע בעיקר בתחום האסתטיקה, בפרט בכל הנוגע להחלקת קמטים וטיפולי פנים. עם זאת, בוטוקס יכול לסייע רבות גם בדברים אחרים, במניעת הזעת יתר, למשל.

טיפול זה תפס תאוצה בשנים האחרונות, אך עדיין מעלה שאלות רבות. בכדי לעשות מעט סדר ולסייע לכם לקבל תמונה בהירה יותר אודות החומר וסגולותיו, ריכזנו לפניכם מעט מידע בנושא.

מחלות ומצבים בריאותיים שגורמים להזעת יתר

לפני שנבחן את יתרונותיו של בוטוקס לטיפול בהזעת יתר, כדאי לראות מהם הגורמים העיקריים להזעה מוגברת מהרגיל. הזעת יתר נחלקת לשני סוגים עיקריים. האחד, הזעת יתר כללית, המופיעה בכלל איברי הגוף. סוג זה נגרם בגלל מחלות כגון שחפת, סרטן ופרקינסון או בשל תופעות ובעיות גופניות אחרות כמו עודף משקל, גיל המעבר, אי-ויסות של בלוטת התריס ועוד. קיימות גם מספר תרופות, כגון טיפות עיניים ואינסולין, הגורמות להזעת יתר.

סוג שני של הזעת יתר הנו הזעה ממוקדת, המתרחשת באיבר או איזור מסוים בגוף, כמו בידיים, רגליים, בית שחי, פנים וראש. טיפולי בוטוקס יכולים לטפל בעיקר בסוג זה ולסייע בהזעת יתר ממוקדת, בעיקר באזורים כמו בית שחי, ידיים ורגליים.

מיגור טיפות הזיעה העודפות

במהלך השנים, לצד התפתחותו המסיבית של תחום הקוסמטיקה והאסתטיקה, פותחו מגוון דרכים טובות לטיפול בהזעת יתר. בין היתר, ישנם קרמים מיוחדים, אותם ניתן למרוח באזורים הבעייתיים, וכן, ישנם ניתוחים הנעשים באזורים אלו, המסייעים בהפחתת הזיעה.

בנוסף לטיפולים איכותיים אלו, ניתן להיעזר גם בטיפולי בוטוקס. היתרון המהותי של טיפולים אלו, יחסית אל יתר סוגי הטיפול, הוא שהוא אינו דורש החלמה רבה ומחזיק מעמד יותר זמן מאשר קרמים למיניהם. בנוסף טיפול בוטוקס אינו דורש תעסוקה חוזרת ונשנית כמו אותם קרמים.

טיפולי בוטוקס יש לעבור אך ורק במכוני יופי, מרפאות ורופאים המוסמכים לכך. ראשית, המטפל מורח קרם על איזור הטיפול, המסייע בהרדמה מקומית שלו. לאחר מכן, לאחר שההרדמה מתחילה להשפיע, המטפל מזריק את הבוטוקס אל האזור המסוים, בדרך כלל במרכז האזור בו צומח השיער ובמרחק מה ממנו.

ברוב המקרים, הטיפולים נמשכים כעשרים דקות, אך ממשיכים להשפיע במשך עשרה חודשים בממוצע. לאחר מכן, יש לחזור על הטיפול בשנית. במידה והאזור המטופל עדיין גורם להזעה מרובה, ניתן למרוח חומר מיוחד, המזהה את הנקודות הבעייתיות ומאפשר לטפל בהם בצורה הרבה יותר ממוקדת.

תופעות לוואי

כמו כל טיפול אחר, גם טיפולי בוטוקס עלולים לגרום לאי-אילו תופעות לוואי. ראשית, במהלך הטיפול ולאחר מכן, עלולים לחוש אי-נוחות וכאבים קלים. תחושות אלו לרוב עוברות לאחר יום הטיפול. ביום הטיפול אסור להשתמש בדאודורנט, בכדי לסייע לעזור להחלים כהלכה ומוטב שלא לבצע פעילות גופנית.

שנית, לעיתים רחוקות, עלולה להיווצר תופעה של "הזעה מפצה". תופעה זו גורמת לכך שהזיעה, שנעלמה מהאזורים המטופלים, מתחילה להופיע באופן מוגבר באזורים אחרים בגוף. לרוב, התופעה מתרחשת לאחר ניתוחים לטיפול בהזעת יתר, אולם היא יכולה להופיע גם לאחר טיפולי בוטוקס. עם זאת, תופעה זו חולפת מעצמה תוך זמן קצר.

כיצד לבחור מטפלים בבוטוקס?

כמו כל גורם טיפולי ורפואי אחר, יש לבחון את מטפלי הבוטוקס בקפידה ולראות האם הם מוסמכים ומיומנים לטפל בתחום. מעבר לכך, כדאי לבחון את מקום הטיפול ולראות האם הוא נקי ומסודר והאם העובדים נעזרים באמצעים סטריליים כנדרש. מעבר לכך, כדאי לבקש המלצות מלקוחות קודמים ולראות מה דעתם על אופן הטיפול והאם הם ממליצים עליו.

* הבהרה: בוטוקס ו- BOTOX הינם סימני מסחר רשומים של חברת אלרגן. סימני מסחר אלו הינם הביטוי המסחרי של החומר בוטוליניום טוקסין. בעלי האתר אינם קשורים לאלרגן או לבוטוקס

ייעוץ חינם ללא התחייבות – הפתרון להזעה מתחיל כאן

ירון בן חמו

ירון בן חמו

מטפל עם ניסיון עשיר בתחום הזעת היתר ומתן פתרונות להזעה אשר מטרידה ומקשה על אורח החיים.
עיקר הטיפולים אשר הוא מבצע:
- טיפולים חדשניים ומתקדמים
- מכשירים ביתיים וטיפול ביתי
- ליווי מטופלים ומתן ייעוץ